Про сплату щорічного внеску на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування на 2023-2024 роки

Шановні колеги!
Рішенням Ради адвокатів України №135 від 16-17 листопада 2022 року «Про сплату щорічного внеску на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування на 2023-2024 роки» встановлено, що щорічний внесок на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування сплачується адвокатом у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого станом на 01 січня відповідного календарного року, у визначений Положенням про внески на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування строк, тобто до 31 січня 2023 року та відповідно до 31 січня 2024 року шляхом перерахування його двома платежами на банківські рахунки органів адвокатського самоврядування згідно наступного розподілу: 70 % від встановленого розміру щорічного внеску на поточний рахунок ради адвокатів регіону; 30 % від встановленого розміру щорічного внеску на поточний рахунок Національної асоціації адвокатів України.
Крім цього рішенням Ради адвокатів України №136 від 16-17 листопада 2022 року «Про внесення змін до Положення про внески на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування» внесені зміни до Положення, п. 2.10 якого викладено в новій редакції наступного змісту: за умови фінансової неспроможності адвоката, з урахуванням фінансового, матеріального стану, а також інших фактичних обставин, рада адвокатів регіону та Рада адвокатів України мають право за заявами адвокатів, поданих в термін з 01 грудня до 31 грудня поточного року, приймати рішення про звільнення, зменшення, відтермінування сплати щорічного внеску на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування стосовно таких категорій адвокатів:
- особи з інвалідністю І та ІІ групи;
- особи з інвалідністю внаслідок війни;
- учасники бойових дій (в тому числі особи, які приймали участь у бойових діях на територіях інших держав);
- особи, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС І та ІІ категорії;
- особи, які змушені залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації та набули відповідний статус.
Оригінали заяв адвокатів (заяви підписані за допомогою ЕЦП) про звільнення, зменшення або відтермінування сплати щорічного внеску на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування розглядаються радою адвокатів регіону та Радою адвокатів України (НААУ) протягом місяця з моменту закінчення строку на подання такої заяви.
Рада адвокатів регіону, Рада адвокатів України мають право прийняти рішення про звільнення, зменшення, відтермінування сплати щорічного внеску на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування при наявності матеріальної спроможності органу адвокатського самоврядування якщо надання таких пільг не створюватиме перешкод у забезпечення його нормальної діяльності відповідно до кошторису напрямків використання коштів на поточний рік та за наявності підтверджуючих документів відповідного статусу та матеріального становища заявника.
Згідно вказаного вище рішення при розгляді таких заяв переваги у звільненні, зменшенні, відтермінуванні сплати щорічного внеску на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування надаються особам з інвалідністю І та ІІ групи, а іншим особам – виходячи з більш важкого матеріального становища особи в кожному конкретному випадку.
Таким чином, заява про звільнення, зменшення, відтермінування сплати щорічного внеску на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування 70 % внеску на 2023 рік подається до Ради адвокатів Сумської області, заява про звільнення, зменшення, відтермінування сплати щорічного внеску на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування 30 % внеску на 2023 рік – безпосередньо до Ради адвокатів України /Національної асоціації адвокатів України виключно в строк з 01 грудня до 31 грудня 2022 року.
До заяви обов’язково мають бути додані належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують встановлення інвалідності І та ІІ групи інвалідності, про інвалідність внаслідок війни; набуття статусу учасника бойових дій (в тому числі особи, які приймали участь у бойових діях на територіях інших держав), особи, що брала участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС І та ІІ категорії та статусу особи, яка змушена залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації.
Також до заяви в обов’язковому порядку мають бути додані документи про важке фінансове, матеріальне становище (довідка про доходи за останній рік)
Поштова адреса Ради адвокатів Сумської області: 40000, м. Суми, вул. Петропавлівська, буд. 68.
Електронна адреса Ради адвокатів Сумської області: o.kovalyova@mail.unba.org.ua
Поштова адреса Ради адокатів України/ Національної асоціації адвокатів України: 04070, м. Київ, вулиця Борисоглібська, будинок 3, 5-й поверх
Електронна адреса Ради адокатів України/ Національної асоціації адвокатів України: vnesok@mail.unba.org.ua
Реквізити рахунку Ради адвокатів Сумської області для перерахування
70% внеску адвокатами, які включені до ЄРАУ
Одержувач: РАДА АДВОКАТІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ: 38725129
Р/р: UA233204780000026006924443125
Банк одержувача: АБ “УКРГАЗБАНК”
Призначення платежу: 70 % щорічного внеску адвоката (П.І.Б.) на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування за 2023 рік (1878,80 грн.)
Реквізити рахунку Національної асоціації адвокатів України для перерахування 30% адвокатами, які включені до ЄРАУ
Отримувач: Національна асоціація адвокатів України
Код ЄДРПОУ: 38488439
Банк : АТ «ПроКредитБанк»
р/р : UA623209840000026009210281016
Призначення платежу: 30 % щорічного внеску адвоката (П.І.Б.) на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування за 2023 рік (805,20 грн.)